Четвер, 16.05.2024, 08:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Крокуємо шкільними стежками...1 - А клас ЕЗОШ №4

Форма входу
Календар
Прогноз погоди
Красиві фото
Мамині вірші
Афоризми

Каталог статей

Головна » Статті » Обдарована дитина

Вікові особливості психічного розвитку обдарованих дітей
                           Вікові особливості психічного розвитку обдарованих дітей

· говорять розгорнутими реченнями;

· здатні довго концентруватися на одному предметі або занятті, повертаючись до нього протягом декількох днів;

· можуть концентруватися на чому-небудь і одночасно помічати, що відбувається навколо;

· у 2,5 роки можуть брати участь у рольових іграх.



Три роки:

· словник досягає приблизно 1200—1500 слів, володіють найпростішими граматичними конструкціями;

· деякі діти можуть читати дитячі книжки (самостійно або з невеликою допомогою дорослих, освоюючи читання) і дуже цим захоплені;

· дуже цікаві, хочуть усе досліджувати, наполегливі в пошуках відповідей на запитання;

· гарна пам'ять на речі і події, мають яскраві спогади про себе і події свого життя;

· мають поняття про кількість і кількісні відношення (більше, менше, дорівнює);

· як і інші діти, виявляють розходження статей і ролей, які чоловіки і жінки відіграють у житті;

· розуміють близьких людей (приймають їх «роль» у грі, зображуючи маму або тата);

· здатні розрізняти ознаки гарного і поганого настрою. Від трьох до п'яти років:

· виявляють цілеспрямовану цікавість до головоломок, загадок; люблять малювати, вирізувати, склеювати; опановують письмом.

Чотири роки:

· багато хто читають, від простих книжок переходять до читання книг для дошкільного віку;

· уміють робити прості логічні висновки;

· здатні помічати логічні помилки в дорослих;

· оперують порівнянням двох об'єктів за допомогою третього (за допомогою палички можуть виміряти глибину калюж і порівняти їх);

· здатні самостійно робити операції естетичного вибору: подобається — не подобається, краше — гірше;

· розуміють зміни в навколишньому світі;

· виявляють здатність вирішувати прості проблеми;

· виявляють гарну поінформованість про явища і події навколишнього світу: знають, з чого зроблені різні предмети, як роблять залізо, скло іт. д., їх цікавлять проблеми життя, народження;

· до п'яти років обдаровані діти не завжди можуть розрізнити реальність і фантазію через яскравість уяви, вірять у казки і чарівництво.

П'ять років:
· до п'яти років можуть робити додавання в межах десятка, віднімання в межах п'яти;

· здатні самостійно робити прості висновки;

· виявляють почуття гумору, розуміють гру слів і вміють цим користуватися у спілкуванні з іншими людьми;

· здатні до переключення уваги і можуть сприймати одночасно і паралельно два джерела інформації, наприклад, читати книгу і слухати музику;

· мають різнобічні інтереси, нерідко понад свій вік; для задоволення свого інтересу часто звертаються до дорослого;

· допитливість не знає меж, поглинає нову інформацію, як губка, жадібні до всього нового і незвичайного;

· здатні швидко засвоювати і використовувати нову інформацію: здається, дитина чула щось мимохідь, а вона раптом висловлює з цього приводу свою думку;

· з різних джерел знають багато чого про проблеми, з якими самі не стикалися, можуть зрозуміти більш складні концепції, ніж їхні однолітки;

· здатні до наслідування, добре копіюють поводження інших людей.

Шість років:
· здатні до узагальнення, використовують абстрактні поняття;

· установлюють різнобічні зв'язки між предметами, людьми, навіть якщо ці зв'язки і не очевидні;

· здатні до планування своїх дій: уявляють собі мету дії, засоби її досягнення, послідовність дій і кінцевий результат; часто практичну задачу вирішують спочатку подумки;

· помічають розходження в усьому, навіть дрібні деталі не вислизають з-під їхньої уваги;

· здатні передбачати хід подій (на інтуїтивному рівні);

· гарна пам'ять, їм не потрібно для запам'ятовування багаторазових повторень;

· критичність стосовно себе й інших людей (часто незадоволені результатами своєї роботи, прагнуть переробити, поліпшити її, помічають помилки в поводженні навколишніх людей);

· проявляють творчість в усьому: оригінально, нестандартно діють, гнучко вирішують задачі, прагнуть виразити себе в різних сферах діяльності, зробити щось незвичайне по-своєму;

· виявляють наполегливість у подоланні труднощів і перешкод у досягненні мети, неуспіх не бентежить їх.

Дії батьків:

· забезпечити різноманітні матеріали, що відповідають власним інтересам дитини (книги, іграшки, загадки, фільми);

· у дитини має бути спеціальне заняття для занять і збереження іграшок;

· на стінах кімнати — яскраві малюнки; у будинку — багато книг; у дитини — олівці, фарби, фломастери, кольоровий папір, ножиці, клей, шматочки тканини тощо;

· привчати дитину до того, щоб вона прибирала своє робоче місце;

· ставте дитині стільки ж питань, скільки він ставить вам;

· давати завдання, що розвивають уяву дитини, наприклад, «Неза-кінчені розповіді», коли дітям пропонується закінчити розпочату розповідь.

Категорія: Обдарована дитина | Додав: bossag2 (02.08.2010)
Переглядів: 667 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Афоризми
Методичний портал
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 39
Свята Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz